Eerste weekend Birmingham - Reisverslag uit Edgbaston, Verenigd Koninkrijk van CarinRondhuis - WaarBenJij.nu Eerste weekend Birmingham - Reisverslag uit Edgbaston, Verenigd Koninkrijk van CarinRondhuis - WaarBenJij.nu

Eerste weekend Birmingham

Blijf op de hoogte en volg

07 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Edgbaston

Eerste weekend was heel gezellig. Ik heb mijn gastgezin leren kennen. Ze zijn heel aardig en ze hebben een hond. Redelijk grote tuin en twee kinderen van mijn leeftijd.

Zaterdag zijn we Birmingham in gegaan en hebben we (mijn klasgenoot en ik) in de stad wat gewinkeld. Daarna weer terug gegaan. Helaas zit er geen tv-tje in die aangeeft wat de volgende halte is?! Heel fijn.... Wij zaten lekker in de bus en toen was het van: 'volgens mij moeten we er hier uit. Ja, ik herken dat pleintje.' Nou daar waren we dus inderdaad wel langsgereden. Dus wij uitstappen en lopen. 45 minuten later kwamen we bij de juiste straat uit. We waren 2 haltes te vroeg uitgestapt.

De maandag gingen we naar het Bournville college die onze stages regelen. Het 1x overstappen ging gelukkig goed. Onze stages, waar we allebei niet blij mee waren, waren geregeld en daar zouden we de volgende dag beginnen en ondertussen zouden ze een nieuwe stage zoeken. Het idee was dat we dan de cultuur leren kennen en ons Engels kunnen verbeteren. Daarna zijn we de stad ingegaan naar een soort werkplek voor kunstenaars om een beetje rond te kijken. Om 2 uur zijn we terug naar huis gegaan. Alleen, de bus terug naar Edgbaston (waar mijn gastgezin woont) gaat langs een weg verderop. Dus wij maar wachten tot de goeie halte zou komen... kwam niet. Na 2 keer op en neer rijden tussen het centrum en ergens buiten het centrum en na veel vragen, kwamen we dan 2 uur later bij de goeie halte aan. :D

Vandaag ben ik naar mijn stage geweest. Daar heb ik filmpjes bewerkt voor een documentaire. Mijn stagebegeleider dacht dat ik graphic motion designer was. Wat eigenlijk zegt dat alleen met computerprogramma's werk. Wat absoluut niet het geval is. Om het nog leuker te maken heft Joost voor mij stages opgezocht. Dus na mijn stage geprobeerd te hebben ben ik met mijn stagebegeleider om tafel gaan zitten en heet hij aangegeven dat ik beter iets kon gaan doen wat ik echt leuk vind en mijn tijd hier is beperkt dus ik wil ook iets doen wat ik echt leuk vind. Dus ik zie wel :D

Het eten is wel erg vet en ze eten meer aardappels en vlees dan groente, maar het is wel lekker :) En joost komt de 21e!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D



Adventure is out there :D:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Edgbaston

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2014

bijna naar huis

13 Maart 2014

Alweer 5 weken later :)

13 Maart 2014

Tot nu toe in Birmingham ;p

07 Februari 2014

Eerste weekend Birmingham

Actief sinds 04 Feb. 2014
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 1788

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: