bijna naar huis - Reisverslag uit Edgbaston, Verenigd Koninkrijk van CarinRondhuis - WaarBenJij.nu bijna naar huis - Reisverslag uit Edgbaston, Verenigd Koninkrijk van CarinRondhuis - WaarBenJij.nu

bijna naar huis

Blijf op de hoogte en volg

21 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Edgbaston

HejHej,

Heel lang niks van me laten horen.. heel slecht I know. Heb het ongelooflijk druk gehad met van alles en nog wat. :) Heerlijk weer hier
dit weekend by the way, 21 graden :D

Joost is druk bezig geweest met het zoeken naar een baan hier, wat hier bijna altijd via een uitzendbureau wordt gedaan. Hij is van de week twee keer benadert door twee verschillende uitzendbureaus. Dus het is daar nu een beetje op wachten en tegelijkertijd weer door solliciteren.

Vorig week vrijdag heb ik een aantal appartementen/huisjes bezocht. Dat was de bedoeling... Het waren twee verschillende makelaars. En bij Connells hadden ze alleen een appartement, gemeubileerd. Dixons
hadden ze 4 huisjes, ook gemeubileerd, en die zouden we op vrijdag gaan bekijken. David, van mijn gastgezin, is met me meegegaan. We hebben het appartement eerst bekeken. Het zag er heel netjes uit en de makelaar wist niet zeker wat de eigenaar allemaal zou laten staan, want voor iets meer wilde hij wel meer spullen daar laten. Maar ik vond het een heel leuk appartement, hij was wel iets duurder dan die anderen. Maar ik wilde me ook niet teveel aan het eerste beste wat ik tegenkom vastklampen. Dus daarna zijn we naar een van die huisjes gegaan van de andere makelaar, die kwam niet opdagen. Wij bellen, maar
de huisjeseigenaar, bij gebrek aan een beter woord, kon blijkbaar niet komen en ze hadden mij geprobeerd te bellen. Yeah right, in your dreams. Dus we zouden afspreken bij een van die anderen, die andere twee waren niet meer beschikbaar. Nou moet ik de vrouw nageven dat het voordeuren waren en bij elkaar drie sloten, maar ze kreeg de tweede voordeur niet open :P. Dus uiteindelijk kwam het er op neer dat we zaterdag nog een keer gingen.
Aan het eind van de middag belde Stuart van Connells mij op voor het appartement, hij had even gecheckt bij de eigenaar wat hij allemaal
zou laten staan... Alles en met alles bedoel ik ook echt alles. Behalve zijn persoonlijke eigendommen. Maar voor de rest: Handdoeken, bestek, stofzuiger, kussentjes, 3 TV's en dvd-speler, beddegoed echt alles... Mijn mond viel open van verbazing. Ik Joost snel bellen, Dit is een kans die je anders nooit krijgt dus we hadden voor zaterdag een afspraak bij de eigenaar gemaakt. En zaterdagmiddag had ik al bijna een appartement :D. Eigen parkeerplaats ook nog. Bus aan de andere
kant van de weg. Supermarkt verderop. We zitten op de 4e verdieping dus niet zo snel een inbreker in je huis en de bovenste verdieping, dus geen last van rumoerige bovenburen.
De huisjes heb ik maar geen foto's van gemaakt want... ach het zag er niet echt aantrekkelijk uit op z'n zachtst gezegd.

Ik ben heel veel bezig geweest met verven op het werk. We zijn met verschillende projecten bezig. Er is zoveel gebeurd ik kan het niet allemaal opnoemen. Maar we zijn nu bezig met het maken van een soort set voor een muziekfestival met het wilde westen als thema. We zijn ook bezig met dingen maken voor een pretpark vlakbij Londen. Dus ik doe nu ook wat meer met metaal. Ze hebben me geleerd hoe ik moet lassen. Dat had ik namelijk gevraagd. En Paul, mijn college die dit al zijn hele leven doet, vond me heel goed. Jeej :D!! Dus dat kan ik in de toekomst vaker doen.

Joost is iets van 4 keer naar me toe gekomen, dus allemaal leuke dingen gedaan en gezien. Mijn moeder is ook geweest en die kan echt heel goed Engels!! Ik had haar nog nooit echt Engels horen praten. Dus dat was ook echt superleuk.

Foto's komen later :P

Maandag richting huis. Jeej :D:D Here I come thuis :D

En dan kunnen we 1 augustus in het nieuwe appartementje. Twee slaapkamers, badkamer met bad :D:D:D:D:D:D en keuken/woonkamer.

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Edgbaston

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2014

bijna naar huis

13 Maart 2014

Alweer 5 weken later :)

13 Maart 2014

Tot nu toe in Birmingham ;p

07 Februari 2014

Eerste weekend Birmingham

Actief sinds 04 Feb. 2014
Verslag gelezen: 625
Totaal aantal bezoekers 1780

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: