Alweer 5 weken later :) - Reisverslag uit Edgbaston, Verenigd Koninkrijk van CarinRondhuis - WaarBenJij.nu Alweer 5 weken later :) - Reisverslag uit Edgbaston, Verenigd Koninkrijk van CarinRondhuis - WaarBenJij.nu

Alweer 5 weken later :)

Blijf op de hoogte en volg

13 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Edgbaston

Hej allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen. Nou moet ik zeggen dat er in de tussentijd nou niet echt veel gebeurd is. Ik heb gesolliciteerd bij een bedrijf wat props maakt (alle objecten enz. wat je voor films of theater maakt) en daar ben ik op proef aangenomen voor een week. Ik heb ook gesolliciteerd bij Second Home Studios, dat is een studio die stop-motion films en commercials maakt. Daar ben ik ook aangenomen :).

Ik heb deze week de hele week stage gelopen bij Scruffy Dogs (zij maken de props). Het is echt heel leuk. Ik heb zelf ook een wolk uit piepschuim gesneden, dat was nog best moeilijk. Maar het ziet er wel heel gaaf uit nu. Helaas kan ik de foto's niet online zetten, omdat die voor festivals zijn die nog gehouden moeten worden. Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik ben aangenomen en dat ze heel blij met me zijn. Daar ben ik zelf ook heel blij mee :). Het is echt een heel leuk bedrijf met hele gezellige mensen (mannen). En misschien krijg ik een klein bedrag betaald. Omdat ze er niet van houden om mensen onbetaald werk te geven.

Volgende week donderdag doe ik voor 3 weken werk bij Second Home Studios. En dan kijken ze hoe het verder gaat en de rest van de dagen werk ik bij Scruffy Dogs, dus het gaat heerlijk z'n gangetje nu en daar ben ik echt heel blij mee. Allemaal te danken aan mezelf en Joost. Hij heeft deze stages voor me opgezocht en ik heb gesolliciteerd. Dus bedankt Deltion College voor niets... Ach ja, maakt niet uit.

Van 2 tot 6 april kom ik even lekker naar huis en dan ga ik naarJoost z'n afstudeerpresentatie. Zondagochtend vertrekt mijn vliegtuig alweer om 9:45u. Dus dat is echt heel heel erg vroeg, maar dat heb ik er wel voor over.

Ik heb inmiddels ook gesolliciteerd bij 15 bedrijven voor het tweede half jaar. En twee daarvan heb ik antwoord teruggekregen. De eerste vond zichzelf blijkbaar te goed voor stagiaires, want ze zeiden dat ze een hoog getraind team hebben en daarom geen stages doen. Belachelijk...
En de tweede had een lange termijn project, dus momenteel geen tijd. Ze wilden me eigenlijk wel aannemen (YES) dus als er iets veranderd in hun programma zouden ze me mailen. Zodat ik er alsnog misschien terecht kan.

David van mijn gastgezin kent degene die werkt bij het bedrijf die alle Harry Potter props hebben gemaakt. Dus hij gaat proberen mij daarbinnen te krijgen. Dat lijkt me echt zooooo gaaf.
Tot nu even een update :D. Het wordt hier steeds beter weer. Nog wel een beetje koud, maar een lekker zonnetje :)

Kusz Caa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Edgbaston

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2014

bijna naar huis

13 Maart 2014

Alweer 5 weken later :)

13 Maart 2014

Tot nu toe in Birmingham ;p

07 Februari 2014

Eerste weekend Birmingham

Actief sinds 04 Feb. 2014
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 1782

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: